vrijdag 14 oktober 2016

Maja



Mijn portfolio aanvullen met nieuwe foto's is iets waar ik de laatste tijd steeds meer mee bezig ben. Maja is net een nieuwe blog begonnen en foto's voor een outfit artikel komt dan altijd van pas. Het resultaat mag er zijn! De foto's zijn goed gelukt, de locatie was top, model top en de look helemaal top. Één van mijn favoriete locaties: het dak bij mijn in de buurt. Top! Niks is awkwarder dan mensen die langslopen en ons dom aanstaren en we ons daarom ongemakkelijk voelen. Gelukkig was dit niet het geval en konden we gewoon ons ding doen. Ondanks de korte regenbui die ons hinderde gingen we gewoon stug door. Ik vind de foto's zo nice omdat ze goed in mijn portfolio passen en goed aansluiten bij de foto's die ik al heb. En foto's op een dak maken, ja dat is nou typisch mijn fotografiestijl, maar dat wisten jullie vast al haha!















With love,
Jonne❤

Geen opmerkingen: