maandag 25 juli 2016

Lissabon vibes


'Soms haal ik nog wel eens twee stukjes appeltaart bij de Mc Drive voor 1 euro' zei Mariana tegen mij. 'Huh, appeltaart bij de Mc??????' was mijn antwoord. En zo belandde ik om 01:00 bij de Mc Drive met twee warme appeltaartjes in mijn handen. Dit was een avondje in Lissabon samen met Mariana die in Portugal woont. Ik had haar 2 jaar geleden ontmoet omdat zij mijn uitwisselingsstudent was en ik woonde daar voor 1 week en zij woonde een aantal maanden daarna voor 1 week bij mij. Mijn ouders en ik gingen een aantal dagen naar haar toe, sliepen bij haar oma en gingen ook voor twee dagen naar Porto. Het fijne van deze vakantie was dat het zo lekker weer was en we zo veel afwisselende dingen hebben gedaan. Van een lui dagje op het strand tot toeren op een scooter en tot middernacht winkelen. Ik heb mooie sfeer foto's gemaakt die niet veel woorden nodig hebben om de summer vide over te laten brengen, dus bij deze.



















With love,
Jonne❤

Geen opmerkingen: