maandag 20 juni 2016

Ik ben GESLAAGD!!


JA HOOR IK BEN GESLAAGD! Wow, ja dat mag zeker in caps lock gezegd worden, want wat was het spannend! Ik kreeg donderdag om kwart voor drie een telefoontje met het goede bericht dat ik geslaagd ben. Nu, kan ik in september met een super leuke opleiding beginnen: Media, Informatie en Communicatie op de HVA. De middelbare schooltijd is voor mij voorbij en dat besef ik mij maar al te goed. Geen wiskunde meer. Nooit meer na 50 min van lokalen wisselen en nooit meer in de pauze aan een ronde tafel staan en aan mijn vriendinnen vragen wat voor KWT ze die dag hebben. Nooit meer moeten leren wat voor soort vulkanen er zijn en nooit meer naar het eerste boven kluisje van de tweede rij lopen om mijn boeken te wisselen in de pauze. Nooit meer de bel horen en zo snel mogelijk het lokaal uit willen. Nooit meer een half uur naar Castricum fietsen door de regen met Ed Sheeran muziek op en bedenken wat voor vak ik het eerste uur heb. Nooit meer op dinsdag 17:00 intekenen. Nooit meer in een tussenuur op het balkon zitten en een veel te dure Kitkat kopen uit een snoepautomaat. Nooit meer tijdens een mediatheek uur op de H&M site kleding zoeken. Nooit meer stressen om een jurk voor kerstgala, of hakken waar ik eigenlijk niet op kan lopen. Nooit meer een leraar op de gang tegenkomen uit de brugklas en twijfelen of ik wel of 'hoi' moet zeggen. Nooit meer rugbyen met gym, of honkballen en dan maar hopen dat ik de bal in één keer raak. Nooit meer boeken moeten kaften.



With love,
Jonne❤

Geen opmerkingen: